Errore bat gertatu da gadget honetan

2014(e)ko urriaren 30(a), osteguna

Urriak hogeita hamar, hirugarren saio teorikoa.


"VISIONES DISRUPTIVAS DE LA EDUCACIÓN"

Maria Acasoren ustez, irakasle bezala erabili beharreko oinarrizko bost puntu daude hezkuntza sistema aldatu ahal izateko. Hona hemen oinarrizko bost puntuak

1. PODER: Irakaslearen poterea, potere autoritariotik demokratikora pasatzea beharrezkoa da. Horretarako bi irudi erabiltzen dira. Batetik, ez irakaslea eta bestetik, ez ikaslea. Irakasleak ez direnak potereari uko egiten diote bestalde, ez ikasleek poterea onartu behar dute.

2. INVISIBLE: Modu automatikoki lan egin beharrean, lana hausnarketa bide bihurtzea.

3. TIEMPO Y ESPACIO: Ikasgelaren denbora eta espazio zurruna alde batera utsi behar dugu denbora eta espazio malgua sortzeko. 

              - Espazioa: ikasgela pertsonalizatu, gelako altzairuak aldatu, musika eta teknologia
                 berriak erabili, ...

               - Denbora: teknologia berriak erabiltzeaz aparte, liburuak erabiltzen jarraitzea prolongazio
                 sistema bezala. 

4. INFORMACIÓN: Informazio eremua itxia izatetik irekia izatera pasatu. Horretarako, ikasgelan sartu behar dugu gelatik kanpo dagoena ikasleentzat interesgarriagoa baita, hala nola, kultura bisuala, aisialdia, ... 

5. CONOCIMIENTO: Arlo honetan, ikasleak hartzaile izatetik ekoizleak izatera igaro beharko lirateke. Helburua burutzeko proiektuetan oinarritutako metodologiak aukera aparta dira.


Azkenik, Mariak hausnartzeko hainbat galdera proposatzen ditu. Hona hemen proposatutako galderak:

- Ikasleek haien hezkuntza sistemaz hausnartzen dute?

-Metodologien inguruan hausnartzen duzu? Erabiltzen dituzun metodologiak zuk zeuk askatasunez eraikitakoak dira ala zuk iraganean jaso zenuenaren errepikapenak dira?

- Metodologia berritzaileak garatu ahal dira?





Bideoa ikusi ondoren, gurpilen antolaketari ekin diogu. Nire iritzi pertsonalean, momentu horretan ikasgelan nora eza sortu da inork ez baitzekien nola. noizko, ... egin behar genuen lana. Hori egelaren antolaketaren ondoriozkoa izan dela uste dut. Izan ere, talde bakoitzari dagokion materiala aurkitzea asko kostatu zaigu. 


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina